Førstehjælp

Førstehjælpskurserne afholdes på Rødovre eller Kirkebjerg Køreskole i samarbejde med de andre køreskoler i Fairdrivegruppen

Færdselsrelateret førstehjælp

Det er lovpligtigt, at alle der skal erhverve kørekort første gang, skal gennemgå et 8 timers færdselsrelateret førstehjælpskursus udført af instruktører godkendt af Dansk Førstehjælpsråd.

Kirkebjerg Køreskole afholder Færdselsrelateret førstehjælpskursuser i samarbejde med Rødovre Køreskole.

Pris: se her

Ca. hver 2. lørdag på Rødovre Køreskole, Rødovrevej 245, 2. sal, 2610 Rødovre
Ca. 1 x om måneden på Kirkebjerg Køreskole, Brøndbyvestervej 25, 2600 Glostrup

Se dato og sted længere nede på siden.

Hvorfor er det vigtigt, at du kan førstehjælp?

Det er bare vigtigt, at vi kan hjælpe hinanden – udover, at det er lovbestemt.
Det, som du lærer på et førstehjælpskursus, giver dig mulighed for at kunne hjælpe andre, som kommer til skade i trafikken, i hjemmet, på arbejdspladsen og i fritiden. Det kan være med til at give dig tryghed 🙂

Førstehjælp tilmelding

Tilmelding info

Tilmelding til skolens førstehjælpskurser sker ved udfyldelse af nedenstående formular.

Pris: 700,-

• Alle kan tilmelde sig – uanset om man er elev eller ej.
  • Er du elev hos os, opkræves kurset på fakturaen ved opstarten

Adresser:

Kirkebjerg Køreskole
Brøndbyvestervej 25
2600 Glostrup

Rødovre Køreskole
Rødovrevej 245, 2. sal
2610 Rødovre

Vi tilbyder førstehjælpskursus følgende datoer – Flere datoer kommer løbende:

Lørdag d. 16.03.2024 på Rødovre Køreskole kl. 9.30 – Desværre fuldt hold. Tilmeld evt. til et andet kursus og ønsk venteliste til dette

Søndag d. 07.04.2024 på Kirkebjerg Køreskole kl. 9.30

Lørdag d. 13.04.2024 på Rødovre Køreskole kl. 9.30

Lørdag d. 27.04.2024 på Rødovre Køreskole kl. 9.30

Lørdag d. 18.05.2024 på Kirkebjerg Køreskole kl. 9.30

Der kommer løbende flere datoer

Ofte stillede spørgsmål

Du har helt sikkert en masse spørgsmål vedrørende forløbet, og disse er du altid mere end velkommen til at kontakte os omkring. Vi har gjort vores bedste for at besvare de typiske spørgsmål nedenfor.

Førstehjælpskurserne afholdes enten på Rødovre eller Kirkebjerg Køreskole. Se ud for datoen, hvor det afholdes.

Loven kræver det, men du bliver klædt på til at genkende symptomer på hjertestop, kredsløbssvigt, stroke og andre livsvigtige symptomer.
Du bliver også klædt på til at kunne reagere og hjælpe, hvis du oplever ulykker såvel i trafikken som andre steder. Den færdselsrelaterede modul forbereder dig på, hvordan du skal være særlig opmærksom i trafikken – og ikke mindst, hvad du kan gøre for at passe på dig selv og dem, der er kommet til skade i ulykker.

I forbindelse med køreuddannelsen hos os, behøver du ikke gøre mere. Vi sørger for, at din ansøgning bliver godkendt.
Køreprøvebooking bliver automatisk opdateret, så vi kan booke praktisk prøve til dig.

• Moderne køreskole

Vi er en moderne køreskole med et fleksibelt undervisningskoncept, hvor du bliver undervist personligt af erfarne kørelærere. Vi har samtidigt de bedste tilbud inden for teoriundervisning.

• Gratis lektion (når du er færdig)

Når du har fået kørekortet hos os, kan du blot ringe til os og så tager vi en gratis lektion i bilen.

Måske kan vi dermed forhindre en ulykke, eller sikre en billigere forsikring!

Gælder kun for nye bil-elever

• Kørelærer i øjenhøjde

Vi ønsker at møde vores elever i øjenhøjde, med humoristisk og personlig undervisning målrettet mod dine behov og ønsker.

Har du spørgsmål?

Spar 500,- Tag kortet sammen med en ven (gælder Bil og MC)
+ +