B/E Trailerkørekort

• 1 lektion til køreprøven
  • Køreprøven
  • Godkendelse på Borgerservice
  • Dertil kommer udgifter til:
    Lægeattest ca. kr. 500-700,-
    Prøvegebyr til Færdselsstyrelsen 360,- (kan sættes på faktura via os)

Trailer tilmeldingsformular

Vejen til et trailerkørekort

Har du brug for et trailerkørekort, så du må køre bil og påhængskøretøj, som overstiger 3.500 kg?

Et B/E-trailerkørekort kræver, at du har kørekort til bil.

Der er INGEN teoriprøve, men en praktisk prøve, hvor du skal vise almindelig kørsel på vej – og blandt andet bakke 20-30 m. og rundt om hjørner.

Der skal ansøges via Borgerservice som til alle andre kørekort, hvorfor du skal have en lægeattest til det. Vi sørger gerne for godkendelsen via Borgerservice.

Vi tilbyder undervisning til hold på din / jeres firmaadresse :-)

Tilmelding info

Vi samarbejder tæt med Rødovre Køreskole, som tilbyder B/E Trailer. Der er derfor undervisning begge steder.
Se datoer og tidspunkt herunder.

Teoriundervisning foregår på en af disse adresser:

Kirkebjerg Køreskole
Brøndbyvestervej 25
2600 Glostrup

Rødovre Køreskole
Rødovrevej 245, 2. sal
2610 Rødovre

Du kan se dato ca. 2 mdr. frem.
Har du brug for en dato længere fremme, så kontakt os endelig.

Praktisk kørsel aftales direkte med kørelærer og køres som udgangspunkt fra Rødovre Køreskole, medmindre andet aftales.

Opstart inkl. teori:

• Fredag d. 05.04.2024 kl. 16.00 på Rødovre Køreskole
  • Tirsdag d. 30.04.2024 kl. 16.30 på Kirkebjerg Køreskole
  • Ring gerne vedr. tider længere fremme

Ofte stillede spørgsmål

Du har helt sikkert en masse spørgsmål vedrørende forløbet, og disse er du altid mere end velkommen til at kontakte os omkring. Vi har gjort vores bedste for at besvare de typiske spørgsmål nedenfor.

Du får et nyt kørekort, når du har bestået.

Ved enhver ny kategori skal lægen tage stilling til, om du fysisk og kognitivt er i stand til det.

Der skal ansøges om kørekort til B/E Trailer. Det skal ske i Borgerservice. For at blive godkendt skal Borgerservice modtage en ansøgning samt en lægeattest (ved egen læge). Det er vi gerne behjælpelige med. Du afleverer blot lægeattesten til os – og meget gerne senest ved opstart. Ansøgningen underskrives ved opstart – eller hvis du vil aflevere tidligere, kontakter du os, så vi kan aftale at mødes og få ordnet ansøgningen mv.

Nej !

Du beholder selvfølgelig kørekort til det, som du tidligere har bestået til.

• Moderne køreskole

Vi er en moderne køreskole med et fleksibelt undervisningskoncept, hvor du bliver undervist personligt af erfarne kørelærere. Vi har samtidigt de bedste tilbud inden for teoriundervisning.

• Gratis lektion (når du er færdig)

Når du har fået kørekortet hos os, kan du blot ringe til os og så tager vi en gratis lektion i bilen.

Måske kan vi dermed forhindre en ulykke, eller sikre en billigere forsikring!

Gælder kun for nye bil-elever

• Kørelærer i øjenhøjde

Vi ønsker at møde vores elever i øjenhøjde, med humoristisk og personlig undervisning målrettet mod dine behov og ønsker.

Har du spørgsmål?

Spar 500,- Tag kortet sammen med en ven (gælder Bil og MC)
+ +